חברת דייל קארנגי מגיעה למכללה העסקית

במכללה העסקית נפתח קורס שיווק ומכירות בשיתוף עם חברת דייל קארנגי. זהו שיתוף פעולה ראשון בצפון לחברת דייל קארנגי בצפון הארץ.
הקורס ייפתח במהלך חודש יוני 2020. פרטים יפורסמו בהמשך.

107 שנים, ב-95 מדינות, שיטת דייל קרנגי משפרת ביצועים אישיים ועסקיים ברחבי העולם. השיטה גורסת כי ההצלחה של כל עסק או סטארטאפ מבוססת על עבודה עם אנשים או באמצעותם. בעולם שבו האינטרנט מספק דרכים ליצירת קשרים וירטואליים בכל רחבי העולם, קשה מאוד ליצור חיבור אמיתי בין אנשי עסקים ולפתח אמון. יצירת קשרים היא במהותה חיבור רגשי או חברות המבוססת על חיבה הדדית, כבוד ואמון. שיטת דייל קארנגי הפכה לשם נרדף לגישה מנצחת בהצלחה עסקית: בשיווק, בהגדלת הכנסות , בהגדלת התפוקה ובפיתוח מנהלים.

שיטת דייל קארנגי למכירות מנצחות מבוססות מערכות יחסים מגיעה לחיפה: שיתוף פעולה ראשון של חברת דייל קארנגי בצפון הארץ עם המכללה עסקית של לשכת המסחר מניב קורס שיווק ומכירות משותף. שיטת דייל קארנגי מבוססת על ההכרה כי אנשי המכירות המקצועיים האפקטיביים ביותר מפתחים מערכות יחסים עם הלקוחות שלהם על מנת להבטיח תוצאות חיוביות ומתמשכות. קורס המכירות של דייל קארנגי "מכירות מנצחות מבוססות מערכות יחסים" מנחה כיצד לפתח את מערכות היחסים החיוניות והחיוביות הללו.

שיתוף הפעולה עם חברת דייל קארנגי הוא שלב נוסף במערכת שיתופי הפעולה של המכללה העסקית במטרה לקדם את רמת הקורסים במכללה לטובים ולמקצועיים ביותר. בין השאר הניב שיתוף הפעולה עם הקריה האקדמית אונו חסות אקדמית לקורסי ניהול בכירים כמו קורס דירקטורים וקורס מנהלי כספים, הקשר עם ארגון מנהלי הרכש והלוגיסטיקה בישראל מעניק למכללה לא רק את המרצים הבכירים בתחומי הרכש והלוגיסטיקה אלא גם לבחינת ההסכמה הבינ"ל CPM בתחום, שיתוף הפעולה עם לשכת סוכני המכס והמשלחים הבינ"ל בקורסי סחר חוץ מסייע בהכנה לבחינות אגף המכס למבקשים לעסוק במקצועות אלה ויחד עם חברת PM TEAM מכינה המכללה לבחינת PMP הבינ"ל לניהול פרויקטים.

לפרטים והרשמה לקורס ניתן לפנות לרכזות ההדרכה: סמדר צרפתי בטל' 04-8302106, smadar@haifachamber.org.il, יעל דאבי בטל' 04-8302112, yael.davi@haifachamber.org.il











לפרטים נוספים ולהרשמה: