לשכת המסחר חיפה קיימה יום עיון על כללי INCOTERMS המעודכנים ל-2020

כ-100 משתתפים לקחו חלק ביום עיון מיוחד שקיימה לשכת המסחר והתעשיה חיפה והצפון, על כללי אינקוטרמס המשולבים בחוזים למכירה ולקניית טובין בעולם. כללי אינקוטרמס מעניקים כללים, הכוונות והנחיות ליבואנים, ליצואנים, למובילים למשלחים בינלאומיים , למבטחים ולכל העוסקים בסחר בינלאומי.

מהדורת 2020 של הכללים כוללת 11 מונחים, המהווים את השפה הבינלאומית לסחר. הם מגדירים, בין השאר,  את הנקודות שבהן המוכר מסיים את התחייבויותיו, הן מבחינת ההוצאות והן מבחינת האחריות. הכרה מיטבית של מונחים אלה לפני החתימה על החוזה הכרחית, שכן יישום  נכון שלהם הינו תנאי להצלחתה של כל עסקת יבוא או יצוא.

המרצים ביום העיון היו ברי פינטוב, מנכ"ל ארגון התאגידים של סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים   אבי בן חורין, מייסד ובעלים של "נאמנים אלמנטרי וימי בע"מ" חברה לביטוח משלוחים ועו"ד אליס אברמוביץ, עורכת דין לענייני מכס וסחר בינלאומי.

מנכ"ל לשכת המסחר, רו"ח שמוליק וטנשטיין, ציין כי יום העיון הזה הוא חלק ממסורת של ימי עיון, קורסים והשתלמויות שמעבירה לשכת המסחר והמכללה העסקית שלה, כגוף המוביל בהתמחות בנושאי סחר חוץ והובלה ימית. לשכת המסחר חיפה היא גוף המעסיקים המרכזי בצפון, המאגד, בין השאר,  חברות ספנות, משלחים בינלאומיים וסוכני מכס, נמלים, יבואנים ויצואנים.

בצילום: מימין לשמאל אבי בן חורין, רו"ח שמוליק וטנשטיין, ברי פינטוב, עו"ד אליס אברמוביץ, ראש מדור שינוע בחברת חשמל סמי קרא ומשה צוריך.



לפרטים נוספים ולהרשמה: