קורס ניהול לשכה בעולם מתקדם

תאריך פתיחת הקורס

08/09/2019

תיאור הקורס

אחד השינויים החשובים בעולם הניהול הוא שינוי התפקיד של מנהל/ת לשכה. עולם טכנולוגי משתנה ומתעדכן מחייב את מנהלי הלשכה להכיר את המציאות העסקית והארגונית החדשה שבתוכה פועל הארגון ולהיות בעלי "ארגז כלים" עשיר ומגוון כדי לתפקד נכון. הסביבה העסקית החדשה מאתגרת את מנהלי הלשכה לעמוד בהצלחה במספר רב מאד של משימות ואתגרים מגוונים.
מנהלי הלשכה הם המקשרים בין ההנהלה לארגון הפנימי וכלפי הסביבה החיצונית. תפקיד מנהל/ת הלשכה בארגון, הוא חלון הראווה של הארגון. התפקיד הוא מקור של כוח, ידע, מעוף, ייעול ויצירה. מנהלי הלשכה יושבים בצומת המרכזי של הארגון והתנהלות נכונה ויעילה שלהם היא מפתח להצלחה.

מטרת הקורס

לסביבה העסקית המשתנה היבטים רבים. הטכנולוגיה מתקדמת בצעדי ענק. תוכנות ניהול חדשות מקלות ומייעלות את עבודת מנהלי הלשכה. בלי ידע מתקדם בתוכנות החדשות – הארגון יאבד יעילות וזמן יקר, ויישאר מאחור לעומת המתחרים.

גם צרכי הלקוחות משתנים ועימם "הרגלי הצריכה". מנהלי ומנהלות הלשכה, היושבים בלב הארגון, הם אלה שחייבים להכיר את האפשרויות הרבות של השיווק הדיגיטלי, ואיך להתמצא ולבחור את השיווק הנכון והממוקד, המתאים לארגון ולקהל היעד שלו. הכרת העולם הטכנולוגי המתקדם  היא תנאי למתן שירות מיטבי ללקוחות.

אנחנו, במכללה העסקית של לשכת המסחר והתעשיה חיפה והצפון, מציעים לצייד אותך ב"ארגז הכלים" המתאים והנכון להיכרות עם מאפייני העולם העסקי הפוסט-מודרני, לחשיפה לתרבויות ארגוניות שונות ולהקניית כלים ומיומנויות ניהול. המכללה העסקית לניהול, המכללה המובילה במקצועות הניהול כבר עשרות שנים  פותחת קורס להכרת הכלים העכשוויים להתנהלות.

הקורס מקנה למנהלי ומנהלות לשכה את הכלים המתקדמים ביותר שיאפשרו זרימת מידע, עמידה בלוח זמנים, תכנון עבודה, התנהלות יעילה ושיתוף הצוות. חיוני לכל מנכ"ל לתת למנהל/ת הלשכה שלו כלים מקצועיים לקשרי לקוחות  וספקים ולשיפור ההתנהלות הפנימית בעסק.

נושאי הלימוד

הכרת השימוש בתוכנות הניהול

מהם כלי מערכת ה-Office, בהם נעשה שימוש כיום במסגרת ניהול הלשכה?

האם אתם/ן עושים/ות שימוש בכל הפונקציות?

האם אתם/ן יודעים/ות כיצד ניתן להשתמש בכלים אלה בצורה יעילה, אפקטיבית (מועילה) ומקדמת יותר את השגת מטרות הארגון ומשימות ניהול הלשכה?

תוכנות Office- WORD, EXCEL, POWEPOINT, OUTLOOK

מיומנויות ניהול

כיצד משלבים ניהול לשכה עם שימור לקוחות?

מה התפקיד של מנהל/ת הלשכה בשירות הלקוחות ובפיתוחו ?

קשרי לקוחות, שימור וטיפול בתלונות –  כיצד מטפחים לקוחות, כיצד מטפלים נכון בלקוחות קיימים וכיצד ממנפים את שירות הלקוחות לטובת פיתוח    הארגון ?

ניהול זמן, התמודדות עם אירועים בלתי מתוכננים וניהול משברים

הקורס מיועד

מנהלי/ות לשכה ועוזרי/ות מנכ"ל בפועל ומיועדים/ות לתפקיד.

המרצים

שלום דויטש - מרצה ואיש מקצוע בעל שנות ניסיון רבות בתחום, בעל הסמכות SPECIALIST ו - MASTERR מטעם מיקרוסופט ונחשב כמוביל בתחום ברמה ארצית.
אשר קירשנבאום – מנחה סדנאות ומרצה בתחומי השירות, טיפול בתלונות, שימור לקוחות, שיווק, משא ומתן, תקשורת שיווקית, אומנות המכירה וטלמרקטינג.
איילת בארי - MBA מנהל עסקים מאוניברסיטת חיפה, מאמנת עסקית ומאמנת צוותים, בעלת 12 שנות ניסיון בעבודה מול צוותים ומנהלים בארגונים הגדולים במשק.
יועצת מוסמכת מטעם משרד הכלכלה, יועצת של לשכת המסחר חיפה והצפון. איילת מומחית בתחומי ניהול, כישורי תקשורת, ואפקטיביות אישית.

היקף הקורס

10 מפגשים, 40 שעות אקדמאיות

הערות נוספות

תעודה :

לעומדים בדרישות הקורס (80% נוכחות במפגשי הקורס ) תוענק תעודת הסמכה מטעם לשכת המסחר והתעשייה חיפה והצפון.
*יתכנו שינויים בתכנית הקורס
הקורס יערך אחת לשבוע בין השעות 16:30 - 20:00

לפרטים נוספים והרשמה ניתן לפנות לרכזות ההדרכה:
סמדר צרפתי בטל': 04-8302106 או במייל: smadar@haifachamber.org.il
מאי בן עקון בטל': 04-8302100 או במייל: courses@haifachamber.org.il


קורס ניהול לשכה בעולם מתקדם

לפרטים נוספים ולהרשמה: